top of page
Search

Značajni ljudi u snovima jednog prilično beznačajnog momka iz provincije


Deda Sava ispred svoje šupe
Deda Sava ispred svoje šupe

Deda Zira i Gete u deda Savinoj šupi


Gete nervozno pretura po nekim prašnjavim knjigama u deda Savinoj šupi. Onda izdvoji sa strane jednu na kojoj piše „Tajne vlaške magije za početnike“. Onda u šupu ulaze Lola (sa obezglavljenom Barbikom u ruci), Grabowski (nosi veliki pajser na rasklapanje) i deda Zira (sa nekom očerupanom metlom u ruci) koji kaže Geteu: “ To što ti znaš, to sam ja odavno zaboravio! Ajde sad se malo skloni odavdi, treba da počistim ovu šupu!“


Šiler i Gete, Deda Mraz i Lola, Wostok i Grabowski



"Divlje Jagode" u Pavlišu


U deda Savinoj šupi u Pavlišu treba da se održi koncert grupe "Divlje jagode". Na koncert sam došao sa Ljubom Dijabolikom. U kuhinji srećemo Seada Lipovaču sa kojim se Dijabolik bratski izgrli i izljubi. U šupi počne tonska proba, kada pevač Ante Janković zapeva ono čuveno: "Motori, motori, mooooootori!", a tri pacova preplašeno skičeći pobegoše u neku rupu u uglu šupe.



Divlje Jagode, Ljuba Dijabolik, pacovčići


Ko je viši crtač stripova?


Mirko Ilić i Igor Kordej sede na krevetu na kome ja inače spavam. Tu je i Vojkan ( i možda još neko). Izgleda da sam ja puno viši od Kordeja, dok ( sa velikim zadovoljstvom) razmišljam koliko li ću tek biti viši kad obujem klompe. Kordej nam pokazuje neki svoj novi crtež sa jakim crno-belim kontrastima, a ja vidim Vojkana koji posmatra crtež, opčinjen, što sam ja unapred znao i što me nervira i podseća me na mučnu činjenicu koliko ja veze nemam sa crtanjem...



Kordej, Mirko Ilić, Zlikovac



Kraj dominacije Gileta iz "Orgazma"?


Gile iz "Električnog Orgazma" i ja idemo mojom ulicom. Idemo i, kao, nešto pevušimo. Ja, pomalo, i čupkam neku bas gitaru koja mi je okačena oko vrata. Hoću da i ja počnem da komponujem, a ne da Gile bude jedini kompozitor u grupi. Hoću da mi ("Električni Orgazam") na sledećoj ploči imamo puno pesama kao i "Ramones"-i, čak 15 stvari. Gile nešto ćuti i ne izjašnjava se, valjda se plaši da će mu biti ugrožen autoritet neprikosnovenog vođe benda. Dok se spuštamo Stadionskom ulicom on počne da priča nešto o tome da treba da odemo do poslastičarnice "Šazivar", gde ćemo se sresti sa našim gitaristima Bananom i Mišom Mangupom.



Gile, Miša Mangup, Nabor Devolac



Koja na žurci kod Reda


Nalazimo se na nekoj žurci kod Reda. Tu su i neke nepoznate babe i sa njima deda Zira. Vidim da za stolom sede Timba, Prcko, Ćibica i Koja iz "Discipline Kičme". Kažem Koji da više nije ono što je nekada bio (on reaguje iznenađeno i uvređeno na te moje reči), onda ja pojasnim da sam hteo da kažem da nije debeo kao nekada ( tada on napravi zadovoljan izraz lica).

Izašao sam malo u dvorište da se nadišem svežeg vazduha i odjednom vidim Nabora Devolca koji mi kaže da mu je Koja rekao da sam užasan i dosadan tip, što mene pogađa. Shvatio sam da sam previše popio i da sam se, po običaju, bezvezno ponašao i rešim da se nabrzaka otreznim, pa da se vratim na žurku da popravim utisak o sebi. Odem na žurku, ali tamo više nema ni Koje ni bilo kog drugog, osim deda Zire koji leži potpuno pijan na podu i mrmlja: "Kelner, hik, daj još je'nu babovaču..."



Koja, Red i Stane, Deda Zira




Džejms Braun i Gospodin Kostić na bazenu


Ulazimo na privatni bazen koji se nalazi u Oprinom dvorištu, odmah pored svinjca. Pored bazena, na ležaljkama, vidimo Džejmsa Brauna koji puši "Havanu" i pije viski iz flaše i gospodina Kostića koji se nešto meškolji, ponosan na svoje roze tange sa zelenim cvetićima. Gospodin Kostić nas zamoli da njima dvojici namažemo ulje za sunčanje. Dok ih mažemo Boća je pohvalio Džejmsa Brauna da je baš lepo pocrneo, gospodinu Kostiću je rekao da ga je najlepše pozdravio Peki. Čuje se i neka tamburaška muzika, a Džejms Braun sve vreme ćuti kao zaliven.



Gospodin Kostić, Džejms Braun, Boća



Markes i morzeova azbuka


Gabrijel Garsija Markes, Zlikovac i ja se nalazimo u našoj trpezariji. Rano je jutro, tek što smo se probudili. Uzimam jedan dinar sa stola i kažem: "La dinar", a onda se korigujerm: "Le diner". Pitam se da li mi možemo da komuniciramo sa Markesom i u tome mi prođe puno vremena, pa se onda dosetim da možemo da se sporazumevamo Morzeovom azbukom. Taman sam ja krenuo da mu se na taj način nešto saopštim, kad on meni kaže da mora da žuri, jer u pola dvanaest mora da bude kod Pekija koji ga je pozvao na šnenokle.



Markes, Zlikovac, Peki


Snove sam sanjao ja tokom osamdesetih i devedesetih.


12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page