top of page
Search

NASTUP TEHNO MUDA U ZATVORU?!


foto: Festival KOMA

Naša draga prijateljica Tala Nowinska iz Varšave nam je polovinom juna ove godine predložila da dođemo na festival alternativnog stripa „KOMA“ koji će se održati od 13. do 16. oktobra u Brnu. Njena ideja je bila ne samo da postavimo strip izložbu, nego i da predstavimo muziku Tehno Muda.

Mi rekosmo Tali da bi naš VJ nastup trajao oko četrdeset minuta, kao i obično, ne volimo da previše otežemo i preterano širimo našu priču. Ona se složila i prenela to organizatorima, a onda nam se javila i pitala da li bi nastup mogao da potraje dva sata, naime ljudima sa festivala se toliko dopao čitav koncept Tehno Muda da bi voleli da se naš nastup znatno produži, što smo mi, znajući da nakon čitave dve decenije intenzivnog muzičkog rada našeg blaženopočivčeg lidera Vojkana Miloševa-Zlikovca, postoji pravo obilje muzičkih numera i više od 50 spotova Tehno Muda.

Na dan koncerta palo nam je na pamet da napravimo neki blesavi antiperformans, da kupimo six-pack jakog piva sa 7,2 procenta alkohola i da, pre nego što ga otvorimo kažemo sledeće: “Dragi prijatelji, pretpostavljamo da ste svi čuli za čuvenu umetnicu Marinu Abramovich? Čime ona zarađuje svoj hleb nasušni? Ona se bavi performansom... ustvari, budimo iskreni, ona prodaje svoje jeftine ideje za skupe pare!... I mi ćemo večeras izvesti performans, ali za razlku od pomenute art-hipsterke kojoj je novac jedino merilo svih vrednosti, za njega nećemo tražiti niti jedan cent!... Naš performans će se sastojati u tome što ćemo spičkati pred vama ovo piće - možete nas zvati kako hoćete, ali mi smo barem iskreni, volimo da se zajebavamo, da ludujemo i da cirkamo - mi smo Tehno Muda iz grada Vršca!“

E, sad, mi smo se baš ložili da izvedemo tu zajebanciju, kupili six pack i stavili u ranac, ali dugo je još do nastupa, pa smo popili par čašica votke da skratimo vreme... Onda odosmo do zatvora Brněnská káznice u kom se održava festival KOMA i u kom je trebalo da nastupimo... Ali, vreme se nekako baš oteglo, pa mi otvorismo six pack, mislimo, šta ima veze, ipak su ostala još 4 piva koja ćemo staviti ispred sebe i izvoditi performans sa njima... A onda smo otvorili još dva piva i pošto je već bilo vreme za nastup skočili na binu i počeli da plešemo, skačemo, itd... U međuvremenu nas je piće prilično uhvatilo, Zlata je zaključila da muzika nije dovoljno glasna, ali je Wostok u kome je lalinski šonja južnobanatskog regionalnog kulturološkog profila, uprkos piću, nadvladao ličko-bosanskog divljaka, ubeđivao da ne treba pojačavati, što je imalo slabog efekta na Zlatu u kojoj je bunjevačka kultura i šlifovanost sa severa Bačke naglo ustuknula pred navalom intenzivnog hercegovačkog gena sa izvora reke Bune, pa je ona otišla i tražila da se muzika još pojača. Uskoro je velika većina gledalaca postepeno napustila prostoriju i nastavila da sluša muziku ispred sale, plešući i pocupkujući na sigurnoj udaljenosti, a mi smo videli da se prozori, od masivnih basova Zlikovčeve dabovane produkcije baš dobrano tresu!

U jednom trenutku je neka devojka rekla: ”Sviđa mi se muzika, ali, da li mora da bude toliko glasna!?” Zlata joj odgovara: ”Mora, pa u tome je poenta, mi smo balkanski divljaci, mi smo VARVARI!”


foto: Festival KOMA

Sutradan smo se, uz dobro poznati doživljaj diskretnog šarma mamurluka, pitali da li smo preterali sa intenzitetom sinoćnog nastupa, a onda smo videli da je Tala na Fejsbuku napisala: ”BILO JE LUDO, PRAVA VARVARSKA TECHNO APOKALIPSA!” I stavila je jedno lepo malo srce na tom komentaru! Hvala ti Tala što si junački izdržala ceo nastup Tehno Muda u sali, mi srodni duhovi se razumemo - BARBARIANS UNITE!!!



kliknite na "Watch on Facebook" da biste pogledali live prenos nastupa iz Brna




U nastavku možete pogledati još fotki sa Festivala KOMA, fotkala Zlata VK




10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page