top of page
Search

Očistimo našu kulturu od ruskog smeća!

Najsrdačnije pozdravljam novi trend u nastojanju da našu, zapadnu kulturu očistimo od toksičnog delovanja inferiorne ruske kulture!


Fahrenheit 451 by Ray Bradbury | Literary Ames
Neka Zli Dusi zauvek napuste našu kulturu!

Pošto ja nisam čovek teorije, već prakse, rešio sam da dam svoj doprinos ovoj velikoj misiji tako što ću, za početak temeljno očistiti police sopstvene biblioteke od kanceroznog delovanja ruske literature. Iz higijenskih i zdravstvenih razloga stavio sam medicinsku masku i rukavice i krenuo da pravim lomaču na kojoj su završili Dostojevski, Tolstoj, Čehov, Turgenjev, Saltikov-Ščedrin, e kod Gogolja sam zastao, on je bio Ukrajinac, zar ne? Da, po rođenju je bio Ukrajinac, ali izjašnjavao se kao Rus i pisao je na ruskom jeziku, dakle, ne samo da će na lomaču, nego će da ide prvi! A onda sam došao do Puškina, setih se da mu je deda bio, što se sada kaže „Man of colour“, crnac iz Afrike. Mislim se, ma ipak je pisao na ruskom, biće prepušten ognju, a, onda, opet, gledam Puškinovu sliku, mnogo je, brate, „kvarcovan“, ako mu spalim sabrana dela, moglo bi da mi uđe u digitalni dosije da sam rasista, pa da posle imam ozbiljnih problema zbog toga. Tako, nije mi baš drago da priznam sopstvenu slabost i kukavičluk, ali Puškin je prvi koji je preživeo čistku...

Hteo sam da, nekako, odagnam od sebe ovu neprijatnu epizodu, pa krenuh da spaljujem istinske degenirike -Harmsa, Vedenskog, Zabolockog, Olejnikova, pa onda onu alkoholičarsku svinju Venedikta Jerofejeva.

I tako sam nastavio do duboko u noć, sve dok mi na polici nije ostalo svega nekoliko knjiga – Boris Piljnjak je preživeo jer je bio ruski folksdojčer, Iljf i Petrov jer su bili Jevreji, Staljin jer je bio Gruzin. E, kad sam došao do knjige Vladimira Putina zvanog „Hitler“ pod nazivom „Džudo: Istorija, Teorija, Praksa“ nisam znao šta da radim jer je pisac ove knjige po ocu Rus, a po majci Jevrejin, ali sam našao rešenje u tome da knjigu iscepam na pola, pa sam prvu polovinu spalio, a drugu uredno vratio na policu.

Prema onome što čujem, u Briselu će uskoro biti doneti novi rasni zakoni, pa sam ja već pripremio uniformu, zastavu (sa zna se kojim znakom) i baklju za noćni miting! Za Novu Evropu spremni!



Dostojevski - Kockar i propalica

Tolstoj - Dosadan kao telefonski imenik

Gogolj - Čovek ili svraka?

Saltikov-Sčedrin - Za ovoga ionako niko nikad nije čuo

Puškin - Ten mu je spasao glavu

Putin - Jevrejski patuljak ili ruski firer?

Harms - Običan idiot

Vedenski - Alkos i ženskaroš

Zabolocki - Ćoravko

Olejnikov - Primitivac i komunjara

Iljf i Petrov - Jevrejstvo ih je spaslo ovog kulturnog pogroma

Staljin - Politički korektan po današnjim merilima

Jerofejev - Pio dok ne padne pod stol

Tehno Muda podržavaju novi trend čvrstorukaške politike u kulturi

U Vršcu, 7. marta 2022.

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page